TELESERVİS ÜCRET İADESİ

« Older   Newer »
 
  Share  
.
  1. e398ci
        Like  
     
    .

    User deleted


    orhans42 arkadaşımın verdiği linkten Sevilay hanım ile görüştüm.kendisi bana bir mail gönderdi ve cihazın sorununu imei numarası fatura kopyasını istedi .bende bunları ve cihaz takip bölümünden farklı günlede aldığım rsimleri gönderdim.az önce tekrar görüştük durumu ilgili birimleri ilettiğini kensisinden haber beklememi söyledi.bu arada bugün işteyken eve kargo gelmiş.eşime kabul etmemesini söylemiştim o da kabul etmemiş geri göndermiş.iş çıkışı thh uğradım pek bilgili olmadığını düşündüğüm görevli şahıs cihaz takip sayfasının resimleri fatura kopyası atrix vs motolüx çıktısana göz ucuyla bakıp bir adet ihtarname ve bir adette''tüketici sorunları hakem heyeti başkanlığına '' yazan bir dilekçe verdi.daha sonra ilk önce ihtarnameyi göndermem gerektiğini 10 gün bekleyip sorun çözülmez ise diğer dilekçe ilekendilerine başvurmam gerektiğini söyledi.sanırım durumu anlamadı.normalde ne yapmam gerekiyor?
     
    .
259 replies since 13/11/2013, 14:39   9979 views
  Share  
.