-
gokhanak.
User deleted
atrix cihazımı arızasından dolayı teleservice e gönderdim kayıt aldılar. garanti durumunda garantisi yok yazıyordu. servisi aradım bana cihazın slovakya cihazı oldugunu tr garantisi bulunmadıgını söylediler. cihazı hepsi buradadan almıştım cihaz mavi kutulu olanlardan. netcell garantili olarak geldi ama garanti belgesinin üzerinde ki tarih fatura tarihinden bir yıl önce başlamış. hepsiburada ya durumu bildirdiğimde bana cihazı onlara göndermemi başka bir servisin yetkili olabileceğini kendilerinin oraya göndereceğini söylediler.ben bu cihazı 900 tlye almıştım bir kaç ay sonra hepsiburada da 600 küsür fiyatla satıldı refurbished denilen cihazlar garantili olarak işlem görüyor da bu cihaz neden görmüyor anlamış değilim.
şimdi teleservice tamir etmiyor cihazı garantisi olmadıgını söylüyor.
satıcı firmanın cihazı satarken garanti verdiği servise değilde başka bir servise tamir ettirme gibi yasal bir hakkı varmı?
hepsiburada bana garantisiz cihaz mı satmış ?
teleservicee göndermeden önce garanti belgesinin fotoğrafını almıştım bununla yasal işlem başlatabilirmiyim?
Ücret iadesi yada başka bir modelle değişim hakkı isteyebilir miyim?
yardımlarınızı bekliyorum arkadaşlar.. -
Mayor37.
User deleted
banada öyle yaptılar fatura fotokobisini musterihizmetleri@teleservice yolla
fotokobiyide hepsiburadanın sitesine gialdıgın ürüne gir ordan fatura fotokobisi cıkar var cıkar mail olarak musterihizmetleri@teleservice buna at doru adres bumuydu bilmiyorum ama bulursun ona at
Edited by Mayor37 - 22/4/2014, 15:26. -
cadiz16.
User deleted
banada öyle yaptılar fatura fotokobisini musterihizmetleri@teleservice yolla
fotokobiyide hepsiburadanın sitesine gialdıgın ürüne gir ordan fatura fotokobisi cıkar var cıkar mail olarak musterihizmetleri@teleservice buna at doru adres bumuydu bilmiyorum ama bulursun ona at
sen o şekil yaptığında halloldu mu ?
Bende diğer bir yolu denemeni tavsiye edeyim ben hepsi burada ile görüştüm gerçi benim de halloldu denmez daha dün gönderdim. İlk baş hepsiburada.com'a yollamamı onlar kendi aracılığı ile göndermeyi teklif ettiler birde öyle deneyeceğiz. -
Mayor37.
User deleted
dene bakalım ben aradım böyle böyle nolacak iş dedim faturayı yolla dediler yolladım halloldu olmassa ara sende var benim garantimde fotobisini yollayım de hallet . -
gokhanak.
User deleted
banada öyle yaptılar fatura fotokobisini musterihizmetleri@teleservice yolla
fotokobiyide hepsiburadanın sitesine gialdıgın ürüne gir ordan fatura fotokobisi cıkar var cıkar mail olarak musterihizmetleri@teleservice buna at doru adres bumuydu bilmiyorum ama bulursun ona at
sen o şekil yaptığında halloldu mu ?
Bende diğer bir yolu denemeni tavsiye edeyim ben hepsi burada ile görüştüm gerçi benim de halloldu denmez daha dün gönderdim. İlk baş hepsiburada.com'a yollamamı onlar kendi aracılığı ile göndermeyi teklif ettiler birde öyle deneyeceğiz
hepsiburada bana da aynısını teklif etti.ben motorola müşteri temsilcisi ile görüştüm birde olayları oldugu gibi anlattım. bana kendileri teleservice ile görüşene kadar hepsiburada ya gönderme dedi, görüştüğüm bayan.eğer hepsiburada başka bir servise arızayı tespit etmek için yollarsa açıldıgı için o zaman garanti dışı kalacagını söyledi. Çünkü teleservice bakmıyor telefona 245 tl tamir ücreti istediler.Teleservice üretici kayıtlarına göre garantisinin bittiğini söylüyor.Motoroladan gelecek cevabı bekliyorum şimdilik.
Edited by gokhanak - 23/4/2014, 14:08. -
cadiz16.
User deleted
sen o şekil yaptığında halloldu mu ?
Bende diğer bir yolu denemeni tavsiye edeyim ben hepsi burada ile görüştüm gerçi benim de halloldu denmez daha dün gönderdim. İlk baş hepsiburada.com'a yollamamı onlar kendi aracılığı ile göndermeyi teklif ettiler birde öyle deneyeceğiz
hepsiburada bana da aynısını teklif etti.ben motorola müşteri temsilcisi ile görüştüm birde olayları oldugu gibi anlattım. bana kendileri teleservice ile görüşene kadar hepsiburada ya gönderme dedi, görüştüğüm bayan.eğer hepsiburada başka bir servise arızayı tespit etmek için yollarsa açıldıgı için o zaman garanti dışı kalacagını söyledi. Çünkü teleservice bakmıyor telefona 245 tl tamir ücreti istediler.Teleservice üretici kayıtlarına göre garantisinin bittiğini söylüyor.Motoroladan gelecek cevabı bekliyorum şimdilik.
Ben 22.04.14 de gönderdim ama benim garanti sürem var daha ve telefon teleservice göndereceklerine emin gibiyim her yoldan onlarla uğraştığım için başka servise göndermeyi göze alamazlar diye tahmin ediyorum sonuça bakıcaz birdaha ki pazartesi falan büyük ihtimal garanti kapsamında ve ya değil diye yanıt gelicek asıl o zaman yakacağım onlar eğer kapsam dışı derse direk dava. -
gokhanak.
User deleted
hepsiburada bana da aynısını teklif etti.ben motorola müşteri temsilcisi ile görüştüm birde olayları oldugu gibi anlattım. bana kendileri teleservice ile görüşene kadar hepsiburada ya gönderme dedi, görüştüğüm bayan.eğer hepsiburada başka bir servise arızayı tespit etmek için yollarsa açıldıgı için o zaman garanti dışı kalacagını söyledi. Çünkü teleservice bakmıyor telefona 245 tl tamir ücreti istediler.Teleservice üretici kayıtlarına göre garantisinin bittiğini söylüyor.Motoroladan gelecek cevabı bekliyorum şimdilik.
Ben 22.04.14 de gönderdim ama benim garanti sürem var daha ve telefon teleservice göndereceklerine emin gibiyim her yoldan onlarla uğraştığım için başka servise göndermeyi göze alamazlar diye tahmin ediyorum sonuça bakıcaz birdaha ki pazartesi falan büyük ihtimal garanti kapsamında ve ya değil diye yanıt gelicek asıl o zaman yakacağım onlar eğer kapsam dışı derse direk dava
O kadar görüşme yaptım üretici, firma, servis hepsi başka birşey söyledi
Bugün hepsiburada hakkında hakem heyetine başvurada bulundum.Garanti belgesinde alıcı ve satıcı adı yazmadıgı için hiç bir değeri yok dediler.Faturaya göre cihazı garantili olarak kabul etmezlerse ücret iadesi kararı uygulanacakmış.Teleservice takip sayfasının "cihaz tamir olunmayabilir" ibareli çıktısını almıştım dilekçeye onu da ekledim.Garantili olarak kabul edilir ama tamir olmazsa yine aynı dosya üzerinden ücret iadesi kararı devam ettirilebilirmiş tekrar başvuruya gerek yok dedi memur.Bakalım ne sonuç alacağız.
Hiç beklemeden hakem heyetine başvur derim.Teleservice cihazı geri kargolasın bende göndereceğim firmaya.Yanıt geldiğinde sonucu paylaşırsan sevinirim.. -
cadiz16.
User deleted
Bende hepsiburadadan haber bekliyorum işte başlarını iyice yordum sürekli aradım arama saatlerimi görüşmelerimi bile yazdım her gün gittikçe büyüyor isyanım gerekli yerlere şikayet edeceğimi bildirdim büyük ihtimal halletmelerini bekliyorum yani göze almazlar ufak bir işlem için bu kadar şeyi diye düşünüyorum. Ama bilmiyorum bakalım şans birazda kimisine hemen cıkmış geri iade veya moto g ben moto g taraftarıyım versinler gideyim ama uğreştırıyorlar işte uğraştırsınlar bakalım bende ordan da hayır kararı gelirse hepsi buradanın zaten şuan verecek yanıtı kalmadı benim garantim var cihaz hepsiburadanın cihazı ama servis yapmıyor bu yüzden onların sorunu yani ama en son tüketici heyeti benimde olayım . -
gokhanak.
User deleted
Bende hepsiburadadan haber bekliyorum işte başlarını iyice yordum sürekli aradım arama saatlerimi görüşmelerimi bile yazdım her gün gittikçe büyüyor isyanım gerekli yerlere şikayet edeceğimi bildirdim büyük ihtimal halletmelerini bekliyorum yani göze almazlar ufak bir işlem için bu kadar şeyi diye düşünüyorum. Ama bilmiyorum bakalım şans birazda kimisine hemen cıkmış geri iade veya moto g ben moto g taraftarıyım versinler gideyim ama uğreştırıyorlar işte uğraştırsınlar bakalım bende ordan da hayır kararı gelirse hepsi buradanın zaten şuan verecek yanıtı kalmadı benim garantim var cihaz hepsiburadanın cihazı ama servis yapmıyor bu yüzden onların sorunu yani ama en son tüketici heyeti benimde olayım
Hocam hepsiburadadan yanıt geldi mi size. Hepsiburada bazı arkadaşlara ess elektronik garantili diyerek oraya göndermiş cihazları. Bizede aynısını yapmasın. -
cadiz16.
User deleted
Merhaba,
Ürününüz servise onarım için gönderilmiş olup, 20 iş günü içerisinde sonuçlandırılarak tarafınıza bilgi iletilecektir.
Ürününüzün işlemi gerçekleşmesi durumunda tarafınıza gönderilmesi için adres bilgilerinizi tarafıma iletmenizi rica ederim.
Saygılarımla.
Şöyle bir mail geldi bakalım bilmiyorum herhalde servise kabul ettirdiler bunu anlamalıyım ? bende tam anlamadım maili. -
gokhanak.
User deleted
Merhaba,
Ürününüz servise onarım için gönderilmiş olup, 20 iş günü içerisinde sonuçlandırılarak tarafınıza bilgi iletilecektir.
Ürününüzün işlemi gerçekleşmesi durumunda tarafınıza gönderilmesi için adres bilgilerinizi tarafıma iletmenizi rica ederim.
Saygılarımla.
Şöyle bir mail geldi bakalım bilmiyorum herhalde servise kabul ettirdiler bunu anlamalıyım ? bende tam anlamadım maili
sanırım kabul ettirmiş. -
cadiz16.
User deleted
işte tam kabul edildi veya edilmedi diye birşey yok o yüzden seni de yanlış yönlendirmek istemem kusura bakma ama inşallah edilmiştir seninkide edilir sıkıntılı durum çünkü . -
CemDogu.
User deleted
hangi serviste olduğunu kesinlikle sorun.Teleservice ise takip kodunu isteyin.Teleservice'i arayıp teyit edin.Hepsiburada dışarda yaptırmasın telefonu... . -
cadiz16.
User deleted
Cihazım teleservice 'de imiş ve parça ellerinde mevcut muş tamir edilip gönderilecek dediler . -
gokhanak.
User deleted
Cihazım teleservice 'de imiş ve parça ellerinde mevcut muş tamir edilip gönderilecek dediler
Hayırlı olsun kendi sorunum çözülmüş gibi sevindim.Benim cihazıda yaparlar inş..