teleservice Cihaz Takip

« Older   Newer »
 
  Share  
.
  1. »CanERYVZ«
        Like  
     
    .

    User deleted


    CITAZIONE (piyaded12 @ 26/11/2013, 09:01) 
    Arkadaşlar ,
    Benim cihaz 4. aya kadar garantili. 2. el almıştım, DH forumdan bir arkadaştan. 1,5 senedir sorunsuz kullanıyorum ama şimdi durduk yere, hiçbirşey yokken wi-fi ve bluetooth çalışmaz oldu. Garantisi bitmeden yollayıp bir kaç ay bekleme riskine girmeli miyim sizce ?
    Garantiye yollarken fatura şart mı ?
    Faturanın benim adıma olması şart mı ?
    Fatura benim adıma olmadığından para iadesi de talep edemeyeceği anladığım kadarıyla.
    Ya da hiç uğraşmayıp wi-fi olmadan kullanmak daha mı mantıklı ?
    Ne dersiniz ?

    Eğer elinde fatura varsa (ilk sahibindeki) sorun çıkmaz. Ama ücret iadesi için teleservice'in sen telefonu yolladıktan hemen sonra onlar tarafından belirlenmesi lazım. Forumda çok kişide gördüm yolladıktan 10 gün sonra ücret iadesi kararı çıkmış (çok şanslılar). Hakem heyetine başvurman için 2-3 ay geçmesi lazım ki şikayet etme nedenin olsun. Oradada 1-2 ay bekliyosun senin garanti bitiyor. Eğer şansımı denemek istiyorum kaybedecek bişeyim yok diyosan teleservice yolla veya bir telefoncuya sorup sorunun nedenini ve tamir ücretini sor. 50 TL yi geçmiyorsa hiç zahmete girme yaptır derim. En akıllı çözüm bu olur. Cihazında belki donanımsal sorun yoktur diycem ama küçük bir ihtimal, stock rom atmanı önerebilirim.

    İyi günler.
     
    .
  2. piyaded12
        Like  
     
    .

    User deleted


    QUOTE (»CanERYVZ« @ 26/11/2013, 11:13) 
    QUOTE (piyaded12 @ 26/11/2013, 09:01) 
    Arkadaşlar ,
    Benim cihaz 4. aya kadar garantili. 2. el almıştım, DH forumdan bir arkadaştan. 1,5 senedir sorunsuz kullanıyorum ama şimdi durduk yere, hiçbirşey yokken wi-fi ve bluetooth çalışmaz oldu. Garantisi bitmeden yollayıp bir kaç ay bekleme riskine girmeli miyim sizce ?
    Garantiye yollarken fatura şart mı ?
    Faturanın benim adıma olması şart mı ?
    Fatura benim adıma olmadığından para iadesi de talep edemeyeceği anladığım kadarıyla.
    Ya da hiç uğraşmayıp wi-fi olmadan kullanmak daha mı mantıklı ?
    Ne dersiniz ?

    Eğer elinde fatura varsa (ilk sahibindeki) sorun çıkmaz. Ama ücret iadesi için teleservice'in sen telefonu yolladıktan hemen sonra onlar tarafından belirlenmesi lazım. Forumda çok kişide gördüm yolladıktan 10 gün sonra ücret iadesi kararı çıkmış (çok şanslılar). Hakem heyetine başvurman için 2-3 ay geçmesi lazım ki şikayet etme nedenin olsun. Oradada 1-2 ay bekliyosun senin garanti bitiyor. Eğer şansımı denemek istiyorum kaybedecek bişeyim yok diyosan teleservice yolla veya bir telefoncuya sorup sorunun nedenini ve tamir ücretini sor. 50 TL yi geçmiyorsa hiç zahmete girme yaptır derim. En akıllı çözüm bu olur. Cihazında belki donanımsal sorun yoktur diycem ama küçük bir ihtimal, stock rom atmanı önerebilirim.

    İyi günler.

    Şu Anda garanti bitmesine 5 ay var, bugün göndersem ve servise girişi 1 hafta içinde yapılsa, işlemler esnasında 5 ay geçtiğinde garanti bitti mi oluyor yani ?
    Benim bildiğim servise verdiğin anda garantisi bitmemiş ise, isterse serviste 1 sene kalsın garantilidir.

    Stock rom akşam deneyeceğim zaten ama muhtemelen arız donanımsal.

    Saygılar...
     
    .
  3. »CanERYVZ«
        Like  
     
    .

    User deleted


    Garanti ilk satın alınma tarihinden itibaren 24 ay sürer. Serviste kalması buna dahildir.
     
    .
  4. Mavi Tuna
        Like  
     
    .

    User deleted


    Bugün aradım bir bayanla uzunca görüştüm. Derdimi güzel güzel anlattım. Önümüz de ki hafta basina kadar musade istedi. Bekleyelim bakalım ne olacak.
     
    .
  5. fairboy
        Like  
     
    .

    User deleted


    CITAZIONE (»CanERYVZ« @ 25/11/2013, 16:56) 
    Bu gün Tüketici Sorunları Hakem Heyetine başvuru yaptım.

    1 Dilekçe (İsteyenler İçin Link Ekledim)
    1 Nüfüs Cüzdanı Fotokopi
    2 Fatura Fotokopisi
    2 Garanti Belgesi Fotokopisi
    2 Ürünün Yollandığına Dair Belgenin Fotokopi
    1 Dosya Kağıdı

    Bunları hazırlayıp kaymakamlığa götürüyorsunuz, size toplantı tarihi veriyorlar o tarihte telefonla arayıp bilgi alıyorsunuz.

    Dilekçe : http://mir.cr/0PIO1LJZ yada Google Docs http://bit.ly/1jBHaGt

    Dilekçe örneğinde *** yazan yere kaymakamlık adını yazın.

    garanti belgesinin kaşeli olması gerekiyormu. benim telefon imei klonlanmış ayrıca telefonda arızalı. servis imei klonlu olduğu için telefona dokunmadan geri gönderiyor. ben servisimi şikayet etcem yoksa aldığım yerimi
     
    .
  6. »CanERYVZ«
        Like  
     
    .

    User deleted


    CITAZIONE (fairboy @ 26/11/2013, 19:24) 
    garanti belgesinin kaşeli olması gerekiyormu. benim telefon imei klonlanmış ayrıca telefonda arızalı. servis imei klonlu olduğu için telefona dokunmadan geri gönderiyor. ben servisimi şikayet etcem yoksa aldığım yerimi

    Telefon modelin ve IME numaran varsa sorun olmaz. Sen tüketici mahkemesine veya heyete telefonu aldığın yeri şikayet ediceksin. Zaten faturan nereye kayıtlı ise direk olarak onları şikayet etmiş oluyorsun ve paranın geri ödemesini onlar yapıyor. Güzel bir açıklama yaz. Satın aldığın firmanın bilgilerini gir verdiğim dilekçeye gerekli belgelerini tamamla ve git ver kaymakamlığa. Telefon nerede şuan diye soruyorlar telefonum bende ime sorunu nedeniyle kullanamıyorum diye açıklamana ekle ve durumuda belirt görevliye. Satın aldığın yerin güncel adresini bi kağıda yaz gitmeden bazen adres değişikliği filan oluyor sıkıntı olmasın.
     
    .
  7. fairboy
        Like  
     
    .

    User deleted


    CITAZIONE (»CanERYVZ« @ 26/11/2013, 21:05) 
    CITAZIONE (fairboy @ 26/11/2013, 19:24) 
    garanti belgesinin kaşeli olması gerekiyormu. benim telefon imei klonlanmış ayrıca telefonda arızalı. servis imei klonlu olduğu için telefona dokunmadan geri gönderiyor. ben servisimi şikayet etcem yoksa aldığım yerimi

    Telefon modelin ve IME numaran varsa sorun olmaz. Sen tüketici mahkemesine veya heyete telefonu aldığın yeri şikayet ediceksin. Zaten faturan nereye kayıtlı ise direk olarak onları şikayet etmiş oluyorsun ve paranın geri ödemesini onlar yapıyor. Güzel bir açıklama yaz. Satın aldığın firmanın bilgilerini gir verdiğim dilekçeye gerekli belgelerini tamamla ve git ver kaymakamlığa. Telefon nerede şuan diye soruyorlar telefonum bende ime sorunu nedeniyle kullanamıyorum diye açıklamana ekle ve durumuda belirt görevliye. Satın aldığın yerin güncel adresini bi kağıda yaz gitmeden bazen adres değişikliği filan oluyor sıkıntı olmasın.

    hepsiburada dan aldım telefonu. onlarda her seferinde yardımcı oluyor. eşimin numarasına eşleştirme yapılmış durumda sorunsuz kullanıyoduk fakat telefon bozuldu. servis imei klonlu olduğu için tamir etmeyiz diyordu. sonra hepsiburada aracılığı ile gönderdim bu defa sadece yazılım yükleyip geri göndermişler. telefon şimdi hiç açılmıyor. sıvı teması deyip atsalar gam yemiycem adamlar bakmayız diyor ukala ukala mail atıyolar. şimdi 3. defa servise gönderdim bakalım napcaklar merak ediyorum.
     
    .
  8. beefytr
        Like  
     
    .

    User deleted


    memlekette insanın değeri olmayınca hep eşek muamelesi...
    bugün git yarın gel...
    yan masaya başvurun...
    eksik belge vermişsiniz...
    bizim yetkimiz dışında...
    yapacak bir şey yok...
    mahmekeye gidin...
    vs.
    vs.
    vs.
    medeni bir ülkede yaşamayınca bunlar başına geliyor insanın, şaşırmamak lazım, aksine çelik gibi sinirleriniz olacak...
    mecburrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr... :furious.gif:
     
    .
  9. »CanERYVZ«
        Like  
     
    .

    User deleted


    beefytr ne güzel anlatmış içinde bulunduğumuz durumu.

    Bu gün hacettepeden gelen bir profesör aynen şu cümleyi kurdu:

    "Atatürk'ü ve yaptıklarını özlüyorum, onun zamanında ülkemize yetişmiş beyinler, gençler gelirdi. Şimdi ise tek yaptığımız beyin göçü yaşamak."

    Katılmıyor değilim ama durum bu iken yapacak pek bişey yok. Ülkeyi yaşanamaz, insanları insanlara düşman hâle getirdiler, kimse yaptığı işi severek ve isteyerek yapmıyor..
     
    .
  10. beefytr
        Like  
     
    .

    User deleted


    QUOTE (»CanERYVZ« @ 27/11/2013, 22:10) 
    beefytr ne güzel anlatmış içinde bulunduğumuz durumu.

    Bu gün hacettepeden gelen bir profesör aynen şu cümleyi kurdu:

    "Atatürk'ü ve yaptıklarını özlüyorum, onun zamanında ülkemize yetişmiş beyinler, gençler gelirdi. Şimdi ise tek yaptığımız beyin göçü yaşamak."

    Katılmıyor değilim ama durum bu iken yapacak pek bişey yok. Ülkeyi yaşanamaz, insanları insanlara düşman hâle getirdiler, kimse yaptığı işi severek ve isteyerek yapmıyor..

    memleket öyle bir haldeki kafayı yememek için haffi uçuk kaçık takılmak gerekiyor, yoksa conta anında sıyrılır valla :)
     
    .
  11. enas57
        Like  
     
    .

    User deleted


    Arkadaşlar Cihazı serviste olup da Sonuç alamamış kaç kişi var .. 2 haftadır sonuç bekliyorum motorola ve teleservis ile görüşmekteyım ama 3 ay olacak halen olumlu cevap yok.. birlikte olalım yuklenelım

    Anni G: Hi, my name is Anni G. How may I help you?
    enes celiker: merhaba türk yetkili ile görüşebilir miyim
    Anni G: one moment please, i will transfer you to my Turkish colleague
    enes celiker: I wanna speak turkısh
    Anni G: yes, one moment please
    Sevgul: Hi, my name is Sevgul. How may I help you?
    Anni G has left the chat.
    Sevgul: Merhaba Enes
    enes celiker: merhaba sevgul hanım
    enes celiker: --------2627 motorola sonucladırın artık
    enes celiker: kaçıncı haftası bu halen daha sonuç yok ... bu kadar zor olmamalı
    Sevgul: bakiyim
    Sevgul: Enes, en son 25 inde Yasemin tekrar yazmis ama hala bir gelisme yok , uzgunum
    enes celiker: öyle şey mı olur ya
    enes celiker: bunu kim belirliyor ...
    Sevgul: Bizim ustlerimiz
    enes celiker: bu konuda hep oyalayıcı cevaplar alıyorum
    enes celiker: sattıkları malın arkasında duran kımse yok
    Sevgul: inanin , bu kararlarin cikmasi cok uzun zaman alabiliyor
    enes celiker: 20 günlük süre bitti 3 ay olacak hanım efendı
    enes celiker: neyın uzunundan bahsedıyorsunuz
    enes celiker: Şu yapılan buyuk haksızlık
    Sevgul: biliyoum, butun detaylar ekranimda simdi
    enes celiker: bu karar yada bu ilerleme şekli nasıl yürüyor hanım efendı ... karınca bile daha hızlı gıder
    enes celiker: bu konuda ne teleservısın nede siz motorolanın çözümü yok
    Sevgul: Gercekten uzgunum
    enes celiker: yahu daha ne yapacagım son olarak mahkemeye başvuracağım
    enes celiker: bakın cihazını 11 . ayda 10 . ayda servise bırakan vatandaşlar servisten sonuc alabilmişken ben 9. ayda bıraktıgım cıhazı alamıyorum yahu
    enes celiker: ayrıca servie giden cıhazlarda kı sorunlar aynı
    Sevgul: biliyorum
    Sevgul: gercekten uzgunum uzun surdugu icin
    enes celiker: bana cihazı geri yollasınlar artık ne ücret iadesi nede başka birsey istiyorum dediğim de geri yollarlar öyle mı
    enes celiker: Kaç yaşındayım uğraştığım işler içler acısı hanımın efendi.... Müşteri maduriyeti adına motorolada böyle bir kavram yok sanırım
    Sevgul: Gercekten uzgunum
    Sevgul: ayni sekilde baska bir dosyamiz vardi
    Sevgul: ve uzun surdu ama ucret iadesi kararini cikarttik
    enes celiker: Bu cihazı SATURN Forum istanbul AVM den aldım ....
    Sevgul: biliyorum
    enes celiker: bu magazaya adıma Olaylardan haberdar etmenizi ve bir rapor yollamanızı istiyorum. Bu durumda servisten gidecek olacan cevap ile de başka bir cihaz almak istiyorum...
    Sevgul: uzgunum ama oyle birsey yapamayiz
    enes celiker: Ne yapabiliyorsunuz ki zaten ... bana bir yol gösterin diyorum bekleyın dıyebılıyorsunuz ... iyi de Bekledigim süre zaten uzun daha ne olacak ....
     
    .
  12. atasayar71
        Like  
     
    .

    User deleted


    bugün bende chat ile görüştüm motorolayla. bana da mail geldi motoroladan.benden fatura fotokopisi - cihaz servis kayıt bilgisi ve imei numarası istedi.yarın yollayacağım maille.sanırım dosya hazırlayıp servise sunacaklarmış.bakalım ne olacak.....
     
    .
  13. beefytr
        Like  
     
    .

    User deleted


    Allah sabır versin :)
    Ne kadar ağız dolusu konuşsanız az...

    İlginçtir, sadece Motorola değil.
    30 Ekim'de Smasung tablet aldım N8005 ama bozuk çıktı ekranı.
    Servise verdik değişim olacağını öğrendik.
    Bugün 28 gün oldu hala bekliyoruz; Samsung ve Başarı'yı telefonla arayıp da cevap aradığınızda sizitam 2 dakika içinde katil edecek derecede cevaplar veriyorlar :furious.gif:
    Sözün özü yukarıda anlatmaya çalıştığım gibi; insanın değeri yok...
    Atrix'im 2011 senesinde bozulmuştu ve Amerika'ya gönderdim ister inanın ister inanmayın sadece 4 gün sürdü yeni cihazı almam (elbette cihazı bir arakadaşım getirdi gelkirken)...
    Kıssadan hisse anlatamaya çalıştığım insan meselesi...
    Değerin varsa işler de yürüyor yoksa bizim gibi alçak sürünme :giveup.gif:
     
    .
  14. »CanERYVZ«
        Like  
     
    .

    User deleted


    CITAZIONE (atasayar71 @ 28/11/2013, 14:01) 
    bugün bende chat ile görüştüm motorolayla. bana da mail geldi motoroladan.benden fatura fotokopisi - cihaz servis kayıt bilgisi ve imei numarası istedi.yarın yollayacağım maille.sanırım dosya hazırlayıp servise sunacaklarmış.bakalım ne olacak.....

    Bi bana denk gelmedi arkadaş Türk. Ne zaman girsem yabancı bir kadın. Üzgünüm buradan bilgilerinize ulaşamıyorum, sadece usa diyip duruyor. Konuşabileceğim herhangi bir türk vatandaşı yok mu diyorum. Kontrol ediyorum diyo.... 3dk. sonra, üzgünüm sadece ben varım diyor. Kafayı yicem arkadaş hep bana mı denk gelir cinslikler..
     
    .
  15. enas57
        Like  
     
    .

    User deleted


    QUOTE (»CanERYVZ« @ 29/11/2013, 00:11) 
    QUOTE (atasayar71 @ 28/11/2013, 14:01) 
    bugün bende chat ile görüştüm motorolayla. bana da mail geldi motoroladan.benden fatura fotokopisi - cihaz servis kayıt bilgisi ve imei numarası istedi.yarın yollayacağım maille.sanırım dosya hazırlayıp servise sunacaklarmış.bakalım ne olacak.....

    Bi bana denk gelmedi arkadaş Türk. Ne zaman girsem yabancı bir kadın. Üzgünüm buradan bilgilerinize ulaşamıyorum, sadece usa diyip duruyor. Konuşabileceğim herhangi bir türk vatandaşı yok mu diyorum. Kontrol ediyorum diyo.... 3dk. sonra, üzgünüm sadece ben varım diyor. Kafayı yicem arkadaş hep bana mı denk gelir cinslikler..

    https://motorola-global-en-roe.custhelp.co...ome/action/auth buradan konuş kardeşim.... Rest of Europe turkıye kanalı
     
    .
227 replies since 5/9/2013, 21:26   9359 views
  Share  
.