-
bthngnc.
User deleted
aslında konu sahibi arkadaşın ya da bit moderatörün ilk sayfayı güncellemesi takip açısından iyi olur diye düşünüyorum
kısaca
telefonun nereden alındığı
telefonun servise verildiği tarih
arızası
ücret iadesine karar verildiği tarih
ücret iadesinin gereçekleştiği tarih
konuyu okuduğum kadarıyla en erken ücret iade kararı 15 gün en geç 3 ay gibi çıkmış
ücret iade kararından sonrada sanırım en erken 20-25 gün paranın yatması beklenmiş
bu duruma göre benim önümde en iyi ihtimalle 45 gün kötü ihtimalle 5 ay var. -
»CanERYVZ«.
User deleted
679,00 TL 14.02.2014 günü yatırıldı. Darısı bekleyenlerin başına.. . -
Mayor37.
User deleted
herkeze ücret iadesi çıkmış bendemi göndersem ne beyler sorunlarınız neydi sizin benim bi parmak izi okuyucu ve telefon kulaklık yeri bozuk bide telefonun ekranı bombeli düz deyil şişlik var ortalarda napsak gödersekmi ?
ve bunlar için ne yazmak lazım ayrıntılı bilen varmı acaba?
telefona toz felanda kaçmadı bi ihtimal olurdu sizin sıkıntıları bi öğrensem ? acaba
caneryavuz modum benim artık canıma tak etti bu telefondan ücret idaesi alıp yeni telefon almam lazım bu güncelleme işi delirtdi beni
senin gibi telefon ekranı tam oturmuyor kulaklık yeri bozuk parmak izi okuyucu bozuk desem olurmu acaba birde telefonum rootlu onu stoc roma döndürüp rootu geri almamız lazımmı ?
birde iban felan diyorsunuz bu nedir acaba ?
birde bu ücret iadesini 20 gün içinde bir cevap gelmezsse biz mi yollayacaz bi ayrıntılı açıklama alsam telefonu yollayacam bozuk bozuktur diyip bakalım
Edited by Mayor37 - 17/2/2014, 00:19. -
benistemem.
User deleted
Diğer konuda iki arkadaşın telefonu yapılıp yollanmış sanırım ellerine parça geldi, artık ücret iadesi sıkıntıya girdi bence.
Telefonda gözle görülür bir sorun yoksa istediğiniz kadar sorun yazın adamlar sorun yok diyip geri yollamaya bahane arıyorlar.
Ücret iadesi için en az 1 ay beklemen gerekiyor bir de, o da en az yani. Ben 23.01.2014 de gönderdim hepsiburadaya şuana kadar hala yedek parça beklemekte diyor, 4 gün kaldı 20 iş gününün dolmasına ve açıkcası acaba parça geldi mi diye tırsmıyor değilim. Bakalım süreç bi tamamlansın ona göre buraya geri dönüş yapıcam.
Iban vadesiz hesabın kimliği gibi bir şey, 20 iş günü dolunca adamlara ulaşamadığın için onların insafına kalıyorsun ama para iaden kesin oluyor, onlar mırın kırın ederse tüketici hakem heyetine gidip paranı alıyorsun sadece süreç uzuyor 2-3 ay kadar.. -
Mayor37.
User deleted
süreç 3 ay sürsün bekleriz 8ay sonra zaten garanti bitiyor
senin sorun neydi ben yinede gönderiyim diyorum olmassa düzelmiş gelir en azından
ama ben kastamonuda oturuyorum nasıl gönderecem acaba hepsiburadan felan gönderiliyormuş nasıl oluyor biliyormusun?. -
djsabay.
User deleted
tüketici hakem heyeti ücret iadesi kararı verdi kararın teleservice e tebliginden sonra 10 gün dolmadan ücret iadesi yapıldı cuma günü böylece benimde 4 ay süren garanti sürecim tamamlandı darısı diger bekleyen arkadasların basına... . -
»CanERYVZ«.
User deleted
caneryavuz modum benim artık canıma tak etti bu telefondan ücret idaesi alıp yeni telefon almam lazım bu güncelleme işi delirtdi beni
senin gibi telefon ekranı tam oturmuyor kulaklık yeri bozuk parmak izi okuyucu bozuk desem olurmu acaba birde telefonum rootlu onu stoc roma döndürüp rootu geri almamız lazımmı ?
birde iban felan diyorsunuz bu nedir acaba ?
birde bu ücret iadesini 20 gün içinde bir cevap gelmezsse biz mi yollayacaz bi ayrıntılı açıklama alsam telefonu yollayacam bozuk bozuktur diyip bakalım
IBAN : Banka vadesiz hesap numarasıdır. Herhangi bir karta sahipsen online olarak öğrenebilirsin.
Stock Rom : Telefonu yollamadan önce mutlaka stock rom at(yazılımdan kullanıcı hatası demesinler) hatta ayarlarını bile yapmadan o şekil yollayabilirsin.
Yazman Gerekenler : Maddeler halinde önem sırasına göre yaz sorunlarını, açık bir şekilde ifade et. (3-4 madde yeterli bence)
Göndermen Gerekenler : Eğer kesin ücret iadesi istiyorsan ikinci bir işle uğraşma, cihazın tüm parçalarını kutusuna yerleştir. Yazdığın kağıdı kutunun üstüne yapıştır veya içine koy(görünür bir kısma).
Şanslıysan 15-20 içinde ücret iadesi çıkar.
25-30 gün bekleyip aramalara ve mail atmaya başla. Gerekli bilgiler bu konuda.. https://motomodtr.forumcommunity.net/?t=55725923
3-4 gün arayla rahatsız etmeye devam et sana sıranızı öne aldık, parça bekliyoruz gibi bahaneler uyduracaklardır.
Hemen motorola roe destek kısmından iletişime geçmeye başla, ücret iadesi istediğini söyle işlemlerine başlarlar.
https://motorola-global-en-roe.custhelp.com/app/home/
Edited by »CanERYVZ« - 17/2/2014, 13:23. -
Mayor37.
User deleted
hmm tamamdır saolasın modum da ben şimdi kastamonuda oturuyorum bunu teleservice nasıl yollayacam hepsiburadadan yollanıyormus galiba öylemi yapsam yoksa düz mü göndersem . -
»CanERYVZ«.
User deleted
Yollaman gereken adresi öğrenmek için önce teleservice ile iletişime geç sonrasında kendin yolla. Bende ilk hb ye danıştım fakat kendileri biz garanti sağlayıcısı değiliz bizde sizden geleni oraya iletiyoruz yaptığımız bişey yok işiniz uzar demişti. Alıcı ödemeli yolluyorsun kargoyu, zaten anlaşması var yurtiçi kargo ile. . -
Mayor37.
User deleted
en yakın NECATİBEY CAD. NO:82/B SIHHIYE ANKARA bura varmış iyi bende buraya gönderirim
hadi bakalım bi kaç sorunda olsa iyiydi şimdilik kulaklık yeri bozuldu telefonun ekranı bombeli parmak iz okuyucu çalışmıyor diyecem :S. -
benistemem.
User deleted
Bilmeniz gereken iki şey var, bunlar sizin kanunen haklarınız. Size cumartesi çalışmıyoruz o yüzden iş günü sayılmaz bu derlerse inanmayın kanunda yazanı onlara söyleyin. Aksi takdirde 20 iş günü dolduğunda Tüketici Hakem Heyetine başvuru yapıp parayı çatır çatır alabilirsiniz.
Madde 6 -
(Değişik fıkra: [24/04/201] - 27914 S. R.G. Yön./3. md.) Malın tamir süresi, ekli listede ilan edilen azami tamir süresini geçemez. Bu süre mala ilişkin arızanın servis istasyonuna, servis istasyonunun olmaması durumunda, malın satıcısı, bayii, acentesi, temsilciliği, ithalatçısı veya imalatçısı-üreticisinden birine bildirim tarihinden itibaren başlar. Tüketicinin arıza bildirimini; telefon, faks, e-posta, iadeli taahhütlü mektup veya benzeri bir yolla yapması mümkündür. Ancak, uyuşmazlık halinde ispat yükümlülüğü tüketiciye aittir.
Garanti Belgesi Uygulama Esaslarına Dair Yönetmeliğe göre İşgünü: Ulusal, resmî ve dini bayram günleri ile yılbaşı, 1 Mayıs ve pazar günleri dışındaki çalışma günlerini,ifade eder.. -
Mayor37.
User deleted
beyler +dan ne gibi hatalar yazabilirim sizce laf olsn torba dolsun mesala arada telefon reset atıyor bunu felan yazıymmı
ama büyük ihtimal o custom rom olayındandır ama işte iş olsun ?
Edited by Mayor37 - 17/2/2014, 21:55. -
benistemem.
User deleted
Tekrar diyorum iş gününe cumartesi dahildir, ben bugün kanunu bildiğimi hatırlatarak ücret iademi almış bulunuyorum darısı sizin başınıza. . -
Dehr.
User deleted
Merhaba beyler, elime başka bir telefon geçtiğinden atrix'imi servise göndereceğim fakat şöyle bir sorunum var;
https://motomodtr.forumcommunity.net/?t=55627941
Stock rom atamadığımdan telefonu açılmaz hale getirip servise yollamak istiyorum.
Yardımcı olabilecek arkadaşlar varsa lütfen beni aydınlatsınlar.. -
bthngnc.
User deleted
benim 20 iş günü 22.02.2014 c.tesi doldu
direk tüketici hakem hayetine mi vereyim yoksa teleservise yazı mı yazayım.