-
selduman.
User deleted
orhans42 arkadaşımın verdiği linkten Sevilay hanım ile görüştüm.kendisi bana bir mail gönderdi ve cihazın sorununu imei numarası fatura kopyasını istedi .bende bunları ve cihaz takip bölümünden farklı günlede aldığım rsimleri gönderdim.az önce tekrar görüştük durumu ilgili birimleri ilettiğini kensisinden haber beklememi söyledi.bu arada bugün işteyken eve kargo gelmiş.eşime kabul etmemesini söylemiştim o da kabul etmemiş geri göndermiş.iş çıkışı thh uğradım pek bilgili olmadığını düşündüğüm görevli şahıs cihaz takip sayfasının resimleri fatura kopyası atrix vs motolüx çıktısana göz ucuyla bakıp bir adet ihtarname ve bir adette''tüketici sorunları hakem heyeti başkanlığına '' yazan bir dilekçe verdi.daha sonra ilk önce ihtarnameyi göndermem gerektiğini 10 gün bekleyip sorun çözülmez ise diğer dilekçe ilekendilerine başvurmam gerektiğini söyledi.sanırım durumu anlamadı.normalde ne yapmam gerekiyor?
vaktiniz varsa tekrar gidiniz. kıyaslama ekranına gerek yok. Başka daha düşük, işime yaramayacak ve kabul etmeyeceğim bir model ile değişim yapıldı demeniz yeterli bence. Tamir edilmeyen telefonun aynısının sıfırını vermek ya da para iadesi servisin elinde olabilir ama başka modeli vermek karşılıklı anlaşma ile olur. Anlaşmaya yanaşmadığınıza dair mail atmış olmanız yeterli.
Tamir edilemedi, para iadesi yapılmadı diye dilekçe verin THH'ye. Direk para iadesi için ihbar çekilsin.. -
e398ci.
User deleted
O zaman ihtarnameyi gondermeye gerek yok sanirim direk dilekceyi doldurup thh teslim etmek.gorevli ihtarnameyi gonderin 10 gun bekleyin daha sonra diger dilekceyle bize basvurun dedi.acikcasi bilgisi konusunda endiselerim var.anlamadigim ihtsrnsmeyi neden ben gonderiyorum.adam ya anlamadi yada beni salladi. . -
selduman.
User deleted
Biraz yalandan sıkıntı doğmaz.
............. Heyetine;
*********** imei numaralı Motorola marka Atrix model telefonun tamir süresi 20 iş günü aşılması, ürünün teknik serviste tamirinin yapılamaması, aynı model ürün de temin edilemediği için tarafıma üstelik daha düşük model teklif edilmesi neticesinde, hala teknik serviste olan esas telefonumun nezdinde, teknik servis sağlayıcı firmaya faks ve kargo ile fatura (aslını-fotokopisini) ve şahsıma ait hesap numaralarını gönderip para iadesi talep etmeme rağmen adresime daha düşük model kargolanmıştır. Paket tarafımızdan kargodan teslim alınmadı. Para iadesi isteğimize rağmen düşük model telefon kargoya verildiğinden mütevellit ilgili ithalatçı, satışı yapan ve teknik servis hizmetini üstlenen firmaların para iadesi yapmayacağına olan kanaatimiz neticesinde THH'ne ilgili başvuruyu fatura tutarındaki miktarı firmaya verdiğimiz hesap numarasına yapılması nezdinde başvurmaktayız.
Gereğinin yapılmasını arz ederiz.
Tek sayfa, tek dilekçe, faturanızın fotokopisi ve servise verdiğiniz kağıdın fotokopisi yeterli. Artık amacınız sadece para iadesi almak olacak. 20 iş günü geçtiğinde tamiri olmuyorsa birebir aynı ürünü verebiliyorlarsa verirler, karşı çıkamazsınız. Çok ama çok üst bir model bile olsa başka model vermeye kalkarlarsa ürün sahibinin onayı olmalı aksi halde para iadesi.
Yani motolux gibi tırışka bir modeli geçtim, razr hd max ulta giga bile olsa model, farklı model verirken müşteri onayı lazım. Size 2000tl'lik bir cihaz bile önerseler, siz Motorola artık Türkiye'de yok, ikinci eli geçtim sıfır bile bunu zar zor satarım, motorola bir daha kullanmam düşünceniz olursa faturanız 590-650tl ne ise onu isterseniz bile onu alma hakkınız var.
Bir dilekçe daha hazırlayın
, başka model olayını karıştırmadan.
20 iş günü geçtiğinde aynı modeli vermek olsun, başka model vermek olsun ne olursa olsun, direk para iadesi için de başvurabiliyorsunuz. Yani 20 iş günü geçince size kutulu yeni ürün yurtdışından 2 güne geliyor, durun bekleyin onun kayıt işlemleri vs var deseler ve teslim etseler de onu bile aynı model olsa bile teslim almama hakkınız var.
Türkiye'de garanti süresi 2 yıl, tamir süresi 20 iş günü. Bunu kabul etmiyorlarsa hiç teknik servis üstlenici firma ihalelerine girip hiç bu hizmete soyunmasınlar. Süreler konusunda çok avantajımız var, uygulamada sıkıntımız çok. ikinci dilekçe ister yukardaki gibi olsun isterseniz de aşağıdaki gibi,
...Heyetine,
... imei numaralı motorola atric telefonum ** iş günü süredir tamiri yapılamadığından faturamdaki *** tutarın iadesini firmaya da faks ve kargo ile ilettiğim ***** banka hesabına yapılmasını arz ederim.. -
e398ci.
User deleted
Ustte yazdiginiz gibi yazmayi dusunuyorum.bu arada cok sagolun. . -
djsabay.
User deleted
dostum bugün bende 21.10.2013 de teleservice e verdigim telefonun halen parça beklemesi sebebi ile hakem heyetine şikayette bulundum benden ihbar felam yapmamı istemediler. garanti belgesi fatura kargo fişi ile birlikte durumu anlatan bir dilekçe yazdım o kadar. 1 2 ay içinde bir sonuc cıkar dedi oradaki yetkili haberin olsun... . -
orhans42.
User deleted
arkadaşlar,para iadesi kaç gün içinde yapılmak zorunda bilgisi olan var mı? . -
fairboy.
User deleted
benim atrix de kendi kendine kapanıyor. servise gönderiyorum yazılım yükleyip gerigönderiyolar. yine kapanıyor bide imei klonlamışlar . -
»CanERYVZ«.
User deleted
Bu gün Tüketici Sorunları Hakem Heyetine başvuru yaptım.
1 Dilekçe (İsteyenler İçin Link Ekledim)
1 Nüfüs Cüzdanı Fotokopi
2 Fatura Fotokopisi
2 Garanti Belgesi Fotokopisi
2 Ürünün Yollandığına Dair Belgenin Fotokopi
1 Dosya Kağıdı
Bunları hazırlayıp kaymakamlığa götürüyorsunuz, size toplantı tarihi veriyorlar o tarihte telefonla arayıp bilgi alıyorsunuz.
Dilekçe : http://mir.cr/0PIO1LJZ yada Google Docs http://bit.ly/1jBHaGt
Dilekçe örneğinde *** yazan yere kaymakamlık adını yazın.. -
orhans42.
User deleted
Kayıt Tarihi:
2013-11-18
Tamir Bilgisi:
UCRET IADESI YAPILACAKTIR, MUHASEBEYE EVRAKLAR TESLIM EDILDI
Durum:
Cihazınız işlem sırasındadır.
"Alıntı" nereden yapıyoz bu arada:))??. -
»CanERYVZ«.
User deleted
Kayıt Tarihi:
2013-11-18
Tamir Bilgisi:
UCRET IADESI YAPILACAKTIR, MUHASEBEYE EVRAKLAR TESLIM EDILDI
Durum:
Cihazınız işlem sırasındadır.
"Alıntı" nereden yapıyoz bu arada:))??
Şanslı kişilerdensin. Yakında sorunun hallolur. Alıntı için yorumun sağ üst köşesinde buton var.. -
enas57.
User deleted
Kayıt Tarihi:
2013-11-18
Tamir Bilgisi:
UCRET IADESI YAPILACAKTIR, MUHASEBEYE EVRAKLAR TESLIM EDILDI
Durum:
Cihazınız işlem sırasındadır.
"Alıntı" nereden yapıyoz bu arada:))??
arkadaş ben 9. ayda bıraktım telefonu halen orada yatıyor bir gelişme yok ... gözün aydın diyorum ama insallah tez zamanda ücret iaden olur. -
fairboy.
User deleted
bende 4. defa gönderdim bugün baktılar cihaz değişimi için beklemektedir diyor. değişimmi yaparlar ücret iadesimi çıkar merak ediyorum . -
e398ci.
User deleted
bu kadar da olmaz kargosunu teslim almayıp gönderdiğim xt615 i sanki ben herhangi bir arızadan göndermişim gibi gösteririyorlar.19.11.2013 te tarafıma yollanan kargo ertesi elime geçti.teslim alınmadı .dün aradım daha ulaşmadı mı diye peşinden bir mesaj geldiverdiğim resimdeki bilgilere ulaştım.buda kendi cihazımın sorgusu
buda gönderilen telefonun sorgusu .tekrar bana geri mi göndermişler napmışlar. -
enas57.
User deleted
vallahi rezillik üstüne rezillik allah hepimize sabır versin . -
fairboy.
User deleted
inş. bana da bundan göndermezler .