Defy Mini Boot Sorunu - Mavi Ekran

motorola logosundan sonra mavi ekranda takılıyor.

« Older   Newer »
 
  Share  
.
  1. mkttr
        Like  
     
    .

    User deleted


    Merhaba, yaklaşık 3 hafta önce almış olduğum Defy Mini XT320 dün önce android programlarından birinin çöktüğü yönünde hata mesajı verdi.(uygulama adını not etmemiştim).8-10 saat sonra müzik dinlerken takılmaya başladı.Bunun üzerine yeniden başlatmayı denedim.
    Telefon açılırken logoyu geçtikten sonra mavi ekranda kalıyor.Normalde telefon açılırken ekran hiç mavi olmuyordu.Kurtarma moduna geçip fabrika ayarlarına döndürdüm, cache bölmesindeki verileri de temizledim ama herhangi bir değişiklik olmadı.(bunu bir kaç kez sim kartı, hafıza kartını da çıkarıp takarak denedim)mavi ekranda kalıyor.Motorola Yazılım Güncelleme yöneticisi sanıyorum ki telefonu görüyor ama güncelleme dışında bir yeteneği olmadığından dolayı güncelleme yok mesajından başka bir şey göremiyorum.Yardım edebilecek olan ?

    Android Ver.:2.3.6 (orijinal)
    Garanti:Telpa
     
    .
  2. ekrem
        Like  
     
    .

    User deleted


    Hard reset yap acilabilir.defy minide hard reset ayni mi bilmiyorum ama telefonu kapatip tekrar volume down+pover tusuna 5 saniye civarinda basili tut kurtarma menusune girer ordan data factory reset ve wipe cache yaptiktan sonra reboot et acilir.
     
    .
  3. mkttr
        Like  
     
    .

    User deleted


    Onları yaptım(kendimce türkçeleştirerek yazmıştım üstte) herhangi bir değişiklik olmuyor.Sorun yaşayacak arkadaşlar için defy mini de kurtarma menüsüne(recovery menu/mod) giriş volume up+down basılı tutarken power a basarak oluyor(kurtarma menüsüne girene kadar volume up down basmamız gerekiyor).Teşekkürler ekrem.
     
    .
  4. Semseddin
        Like  
     
    .

    User deleted


    DEFY MINI XT320 bölümüne taşınmıştır.
     
    .
  5. mkttr
        Like  
     
    .

    User deleted


    Telefonla ilgili güncel bilgi: 4 Hazirandan beri serviste. Teşhis anakart arızası.20 iş günü olan tamir süresini geniş geniş aşıyorlar ve hiç müşteri bilgilendirme, muadil telefon verme gibi şeyler yok.

    Diğer Defy Mini kullanıcılarından sorun yaşayan yok mu acaba? Telefonu iade etmek istiyorum ama alternatif yine Defy Mini veya Atrix. Genel olarak Motorola'nın servis anlayışı nasıl? Çünkü ben bu süreçte tiksindim Motorola Türkiye'nin amatör iş anlayışından. Sürekli oyalama çabaları, en son küçük esnaf gibi anakart(bunun da batarya kapak hariç yeni telefon olduğu söyleniyor) gümrükteymiş falan demeye başladılar. Motorola Global'de Türkiye biriminden farklı değil yaklaşık 5 gün önce arıza-şikayet kaydı açtım hala dönmediler. Eğer herkese karşı böylelerse diğer markalara yönelmeyi düşünüyorum.
     
    .
4 replies since 3/6/2012, 01:05   1035 views
  Share  
.