-
xoom241.
User deleted
Arkadaşlar merhaba.
Yaklaşık 2 hafta önce Xoom 2 only wifi aldım. 4 gün önce bir açılmama problemi yaşadım ancak power, ses açma kapama tuşlarına aynı anda basıp bir süre bekleyip resetledim ve sorun çözüldü. Bugün ise görüntüde problem yaşıyorum. Renklerde beyazlar turkuaz rengi gözüküyor, kısaca renkler bozuldu. İlk başta bozuldu resetledim düzeldi. Sonra tekrar bozuldu bir kez daha düzeldi. Şu an bozuk durumda ve tekrar düzelmiyor. Böyle bir sorunla karşılaşan var mı? Çözüm için ne yapabilirim? İCS yi tekrar yüklemeyi düşündüm ancak xoom 2 için bir recovery rehberine ulaşamadım. Bir de teknik servise cihazını yollayan arkadaşlar ne kadar sürede geri aldılar acaba? Cevaplar için şimdiden teşekkürler.. -
.
Alakasız gelebilir biraz ama Milestone kullanıcısıydım, yetkili Motorola servisi Teleservice. Benim Milestone da çok servise gitti, ortalama serviste kalış süresi 15 gün civarında. Tabi bu anlattıklarım cihaz Teleservice'e gidecekse geçerli. . -
xoom241.
User deleted
Valla ben ilk defa motorola ürünü kullandığım için açıkcası servisi ile ilgili bir bilgim yok, o nedenle teleservice e gider mi bilemiyorum. İnternetten de İzmit'de bir servis adresine ulaşamadım. Türk Telekom a sormayı düşünüyorum.
Ama "çok servise gitti" cümlenden motorola ların sık problem çıkardığını düşünmeli miyim? Tabletin 2. haftasında arızalanması beni bu konuda düşündürüyor.. -
.
Benim telefonum çok gitti, çevremdeki hiçbir Motorola'nın bu kadar gittiğini duymadım. Hikayesi de şu: Kulaklık takılıyken montun cebine koyduğum için jak girişi zorlanmıştı bozuldu, ordan bir kere gitti. Sonra aynı yerden tekrar bozuldu tekrar gitti. On/off tuşu bozuldu gitti, tamiri yapılmadı geldi tekrar gitti tamir edildi. Şimdi gitti ve iadesi yapıldı. Sorun benim cihazda sanırım. .