TELESERVİS ÜCRET İADESİ

« Older   Newer »
 
  Share  
.
  1. orhans42
        Like  
     
    .

    User deleted


    yarı yarıya fark var arada atrix ile motolüx arasında.
     
    .
  2. e398ci
        Like  
     
    .

    User deleted


    Ya bukadar orantisiz bir degisim plamaz.daha iyisini verecellerine daha kotusunu veriyorlar.islemci,ram,ekran,pil ve parmak izi okuyucu nerde atrix nerde xt615.araddim baska markanin mt baglandim.buna uretici firma karar veriypr dediler.malesef motp tr diye bisey kalmadi yoksa orayida arayacam.zaten kargoyu kabul etmeyecegim.geri gitsin.bbaska ne yapmaliyim bilgisi plan var mi?
     
    .
  3. orhans42
        Like  
     
    .

    User deleted


    https://motorola-global-portal.custhelp.com/app/home/

    buraya sordun mu hiç?sol en altta ismini ve mailini girip chat yapıyon.Türkçe birşey yazınca hemen Türk temsilciye yönlendirir.Bir dene baya yardımcı oluyolar.
     
    .
  4. salih
        Like  
     
    .

    User deleted


    CITAZIONE (orhans42 @ 14/11/2013, 13:45) 
    "salih" senin cihazla benim ki neredeyse aynı durumda.Takip edelim kimin para önce yatacak:)
    2013-10-31
    Bitiş Tarihi:
    2013-11-12
    Tamir Bilgisi:
    UCRET IADESI YAPILACAKTIR
    Durum:
    Cihazınız üst servise transfer edilmiştir.

    Tamir Bilgisi:
    UCRET IADESI YAPILACAKTIR, MUHASEBEYE EVRAKLAR TESLIM EDILDI

    Durum:
    Cihazınız işlem sırasındadır.

    bekliyorum hele bakalım hayırlısı
     
    .
  5. orhans42
        Like  
     
    .

    User deleted


    Kayıt Tarihi:
    2013-11-18
    Tamir Bilgisi:
    UCRET IADESI YAPILACAKTIR, MUHASEBEYE EVRAKLAR TESLIM EDILDI
    Durum:
    Cihazınız işlem sırasındadır.

    :))

    Sizde dün İban gönderdiniz bende:)Bakalım ne kadar bekleyecez.
     
    .
  6. e398ci
        Like  
     
    .

    User deleted


    Valla siz sanslisiniz.ayni problenden 5-6 kisi ucret iadesi aldi bana xt615 gonderiyorlar.inanilir gibi degil.
     
    .
  7. orhans42
        Like  
     
    .

    User deleted


    görüştün mü linkteki adresle?
     
    .
  8. Mavi Tuna
        Like  
     
    .

    User deleted


    Razr gönderseler yine anlarimda XT616 ne ya hu... Benim cihazda parça bekliyor umarım böyle bir durum ile karşılaşmam.

    Hakkınızı sonuna kadar arayın...
     
    .
  9. e398ci
        Like  
     
    .

    User deleted


    Telefondan beceremedim isten cikinca evde bakacagim.bu arada dediginiz gibi ust model verilmesi lazimken alt model verilmeye calisiliyor.zaten kargiyu hic teslim almayacagim.
     
    .
  10. Mavi Tuna
        Like  
     
    .

    User deleted


    Moto G yurt dışı fiyatı uygun. Para iadesi çıkanlara Motorola dan isteyip Moto G versinler. :-D
     
    .
  11. enas57
        Like  
     
    .

    User deleted


    Arkadaşlar, Sevgül hanım ile görüşmeleriniz ne kadar süreçte iade olarak sonuçlandı ... 1 hafta geçti halen daha bizden sonuç bekleyin diyorlar ...
     
    .
  12. Endelo46
        Like  
     
    .

    User deleted


    CITAZIONE (enas57 @ 20/11/2013, 10:56) 
    Arkadaşlar, Sevgül hanım ile görüşmeleriniz ne kadar süreçte iade olarak sonuçlandı ... 1 hafta geçti halen daha bizden sonuç bekleyin diyorlar ...

    valla kardeş ben evrakları 4 kasımda teslim ettim 20 kasım oldu halen işlem sırası bekliyorum.
     
    .
  13. orhans42
        Like  
     
    .

    User deleted


    sevgül hanım bazı dosyaların 1 ayı bulduğunu ifade etmişti.Aslında bazı dosyalar derken bence çoğunu kastetti gibi:)):
     
    .
  14. selduman
        Like  
     
    .

    User deleted


    Kutu içinden bir dünya teknik servis çıkıyor, onlardan bakan yok mu acaba motorola cep telefonlarına?
    Teleservice tek seçenek mi?
     
    .
  15. e398ci
        Like  
     
    .

    User deleted


    orhans42 arkadaşımın verdiği linkten Sevilay hanım ile görüştüm.kendisi bana bir mail gönderdi ve cihazın sorununu imei numarası fatura kopyasını istedi .bende bunları ve cihaz takip bölümünden farklı günlede aldığım rsimleri gönderdim.az önce tekrar görüştük durumu ilgili birimleri ilettiğini kensisinden haber beklememi söyledi.bu arada bugün işteyken eve kargo gelmiş.eşime kabul etmemesini söylemiştim o da kabul etmemiş geri göndermiş.iş çıkışı thh uğradım pek bilgili olmadığını düşündüğüm görevli şahıs cihaz takip sayfasının resimleri fatura kopyası atrix vs motolüx çıktısana göz ucuyla bakıp bir adet ihtarname ve bir adette''tüketici sorunları hakem heyeti başkanlığına '' yazan bir dilekçe verdi.daha sonra ilk önce ihtarnameyi göndermem gerektiğini 10 gün bekleyip sorun çözülmez ise diğer dilekçe ilekendilerine başvurmam gerektiğini söyledi.sanırım durumu anlamadı.normalde ne yapmam gerekiyor?
     
    .
259 replies since 13/11/2013, 14:39   9978 views
  Share  
.