-
Realog.
User deleted
Merhaba arkadaşlar, yaklaşık 20 küsür ay önce aldığım Razr'ım bozuldu. Şarjı bitmek üzereyken, şarj cihazına bağlamıştım. Şarj alırken kapattım tekrar açmaya bastığımda o şekilde kaldı telefon, şarj almadı. Garantiye gönderdim parça beklediği yazılıyor. Bundan sonraki süreçte sizce nasıl bir sonuç alırım? Telefon tamir mi edilir, değişim mi alırım yoksa para iadesi mi? Bir de tüketici haklarıyla ilgili bilgi verir misiniz? Teşekkürler.
Edited by Realog - 27/2/2015, 17:35. -
Semseddin.
User deleted
Merhaba Realog,
Büyük ihtimalle Moto G ile değişim yaparlar cihazını. Tüketici haklarına göre bir ürün serviste 30 işgününden fazla beklerse müşteriye aynı ürünün yenisi yada para iadesi isteme hakkı doğuyor.. -
Realog.
User deleted
Yardımcı olduğun için çok teşekkür ederim Semseddin. Okuduğum yorumlara göre Razr'ı servise yolladığımda aslında vedalaşmam gerekiyormuş bunu anladım. Razr'a alternatif piyasada hoşuma giden telefon bulamadım açıkcası. Varsa da Türkiye'de satışı yok. Moto G'yi de yeterli bulmadım. Bu yüzden Moto G'yi almak istemezsem para iadesi yapılır mı? Bir de bana verilen telefonun garantisi olur mu, olursa kaç ay? . -
Semseddin.
User deleted
Verilen telefonun garantisi RAZR'ın fatura tarihinden devam eder. MOTO G verirlerse ve istemezsen, para iadesi yapmak zorundalar. . -
Realog.
User deleted
Anladım, para iadesi isteyip Moto G satın alır garantisini devam ettiririm en azından. Yalnız bu iş günü süresi 30'dan 20 güne indirildi diye okudum bir yerden. Bahsettiğin süre güncel midir? . -
Realog.
User deleted
Merhaba tekrar. Cihaz sorgulama ekranında değişim imeisi yer almış vaziyette. Aynı zamanda değişim yapılmış cihaz tamire alınmış vaziyette. İmeiyi sorguladığımda Moto G olarak gözüküyor. Moto G'yi almak istemediğimi, para iadesi istediğimi yazıp mail attım. Şayet Moto G'yi gönderirlerse ne yapmam gerekir? . -
Semseddin.
User deleted
Kabul etmediğini ve para iadesi talebini yazılı olarak bildirebilirsin. Gerekçelerinde de ;
8mp kamera vs 5mp
16gb hafıza + sdcard vs 16gb hafıza
1080p video kaydı vs 720p gibi örnekler verebilirsin. Mantık olarak Moto G daha yeni cihaz olsada RAZR 'ın segment'inde cihaz değildir, ara model nihayetinde.. -
Realog.
User deleted
Bir de değiştirme yapıldıktan sonra onarıma alındı vs yazıyor. Bir arkadaşıma değiştirme ürününe eski kapaklarını falan takmışlar. Kesinlikle kabul etmeyeceğim. Henüz cevap vermediler fakat. . -
Realog.
User deleted
Para iadesi talep ettim ve "Servisimizde üretici firma tarafından gönderilen, cihazınıza karşılık gelen muadil cihaz ile değişim yapılmaktadır,ücret iadesi onayları tarafımızdan verilememektedir" gibi bir cevap aldım. Ne yapmam gerekiyor? . -
Semseddin.
User deleted
https://motorola-global-en-roe.custhelp.co...ail/a_id/98856/
Yukarıdaki linkte motorola türkiye ofisi telefon numarası var. Kendilerini arayıp durumu izah edebilirsin. Yardımcı olmazlarsa Tüketici Hakem heyeti lehine karar verecektir, er geç para iadesini alabilirsin.. -
Realog.
User deleted
Cihaz gelsin, HepsiBurada'ya yönlendireceğim bu şekilde para iadesi işlemi yapılabiliyormuş. . -
Realog.
User deleted
Tekrar Merhaba, Teleservice'in bana gönderdiği Moto G'yi para iadesi alabilmek için HepsiBurada ile konuşarak tekrar onlara gönderdim. Bu işlemin üzerinden 20 iş günü geçmesine rağmen işlem sonuçlanmadı. Bugün bana gelen mailde, ürünün başka bir ürünle değiştirildiği yazıyor. Yani para iadesi yok. Ne yapmam gerekiyor, bilgi verebilir misiniz? . -
B_RoY7.
User deleted
tüketici hakem heyetine başvur. arkadaşımın atrixinin ücretini iade almıştık. kimse güzellikle para iadesine yanaşmıyor. mecburen tüketici hakem heyetine başvurmak gerekiyor. . -
Semseddin.
User deleted
Tekrar Merhaba, Teleservice'in bana gönderdiği Moto G'yi para iadesi alabilmek için HepsiBurada ile konuşarak tekrar onlara gönderdim. Bu işlemin üzerinden 20 iş günü geçmesine rağmen işlem sonuçlanmadı. Bugün bana gelen mailde, ürünün başka bir ürünle değiştirildiği yazıyor. Yani para iadesi yok. Ne yapmam gerekiyor, bilgi verebilir misiniz?
Servisteki cihazın yerine gönderdikleri cihaz sıfır ve aynı ürün olmalı. Eğer daha düşük özellikteyse değişim cihazını kabul etmeme ve para iadesi isteme hakkın var. Gelen cihaza simkart takmadan geri gönderirsin yada arayıp yerine cihaz istemediğini söyle kendilerine..