Motorola xoom Şarj Problemiş için Garanbtiye Yollamak

« Older   Newer »
 
  Share  
.
  1. caglet
        Like  
     
    .

    User deleted


    Merhabalar , 2 aydır motorola xoom'umu şarja takınca anında algılamıyor kabloyu evirip çevirip büküyorum ve o şekilde sabitliyorum böylece şarj oluyor ... ama sorun kabloda değil , sorun cihazımın şarj giriş soketinde... (kabloyu başka xoom'Da denedim)
    Ama dün hiç bir şekilde şarj edemedim.. bugünde öyle vede şarjı bittiği için cihaz açılmıyorda.. Garantiye yollarsam içindeki bilgilerime ne olur ? Zaten hepsi yedekli fakat sıfırlama imkanım var mı .. Çünkü garanti belgesinde yazana öre 20 gün içinde gelmesse yenisini yollamak zorundalarmış.E yenisi gelince eskisine ne olacak ?? Bilgilerim ne olacak. Vede garantiye yollarken kutu ile mi yollayayım... Daha önce hiç bir cihazı garantiye yollamadım.

    YARDIMINIZI BEKLİYORUM.
    NOT: Daha önce bir tanıdığım yollamıştı 2.5 ay gelmedi en sonunda sıfır cihaz yolladılar.Sıfır cihaz önemli değil ama 2.5 ay bekletirler mi ?
     
    .
  2. dogangoxel
        Like  
     
    .

    User deleted


    Xoom cihazin sarj giris yeri cok sagliksiz,yani dikkatli kullanmazsan cok kolay bozulacak sekilde.Nitekim senin cihazininda sarj giris yeri bozulmus,gecmis olsun.Cihazin acilmadikca icerisindekileri yedekleyemezsin.Garantiye gonderirsen fabrika ayarlarina geri donmus halde geri gelir.(Yapilamaz ise sifiri ile degistirilir tabiki) Teknis servis cihazi sifirlayacagi icin kimse bilgilerini kurcalamaz..Buyuk ihtimalle sadece cihazi gondersen yeterli olacak,fakat sen yinede aldigin yer ile gorus.Cihazi aldigin firma seni yonlendirecek ve neler yapman gerektigini (Prosedurleri) soyliyecektir.Teknis servis isleri hic belli olmaz,bu sure 1 haftada olabilir 1 ay bile surebilir.
     
    .
  3. caglet
        Like  
     
    .

    User deleted


    ttnetten aldım , az önce görüştüm hiç bir şey söylemedi o konu hakkında ben yinede kutunun içinde gönderiyim.. Cihazı sıfırlarlarsa sorun yok , kurcalamalarından korktum..umarım cihazı sıfırlarlar , ama kullanıcı hatası diyerek geri yollama ihtimalleri yok mu ?
     
    .
  4. dogangoxel
        Like  
     
    .

    User deleted


    Aslinda cihazin sadece sarj olmama sorunu var ,sifirlamalarina gerek yok ama soyledigim gibi teknik servis isi belli olmaz.Bilgilerini kimse kurcalamaz.Kullanici hatasi diye geri gondereceklerini sanmiyorum ama cihazi yapamazlarsa degistirecekleri kesin.Sarj giris , usb ve hdmi giris yeri tek bir aparat seklinde .Teknik serviste var ise degistirirler yoksa yurt disindan getitebilirler , getirtemezler ise cihaz degisir.
     
    .
  5. caglet
        Like  
     
    .

    User deleted


    Peki herhangi bir ücret alınır mı
     
    .
  6. dogangoxel
        Like  
     
    .

    User deleted


    Garanti kapsaminda olursa ucret alinmaz , fakat kullanici hatasi derlerse ucret isterler.Kullanici hatasi olmaz buyuk ihtimalle.Degistirilebilir bir parca gibi gozukuyor ,

    www.ifixit.com/Teardown/Motorola-Xoom-Teardown/4989/1
     
    .
  7. caglet
        Like  
     
    .

    User deleted


    çok teşekkürler .. inşallah cihazı baştan sıfır yollarlar.. o zaman pırıl pırıl bakacam .. belkide satarım hiç belli olmaz :D
     
    .
  8. dogangoxel
        Like  
     
    .

    User deleted


    Turkiyedeki teknik servislerin isleri hic belli olmuyor , bu yuzden kesin bir cevap veremiyorum.Degisim veya tamir suresi uzunda olabilir ,kisada.Sonucu bizimle paylasirsin ,bizde bilgileniriz :thumb_yello.gif: Tekrar gecmis olsun.
     
    .
  9. caglet
        Like  
     
    .

    User deleted


    teşekkürler , çok zor bir süreç olacak ama kitapçıkta en fazla 10 içinde gelmesi lazım gelmesse , gelene kadar , yedeği verilir geldiğinde geri alınır yazıyor.20 Gün içinde gelmesse tamamen yeni verilir yazıyor.. e 20 yi geçmemesi lazım diyor..geçerse mahkemeye veririm :D
     
    .
  10. beefytr
        Like  
     
    .

    User deleted


    QUOTE (caglet @ 21/5/2012, 20:26) 
    teşekkürler , çok zor bir süreç olacak ama kitapçıkta en fazla 10 içinde gelmesi lazım gelmesse , gelene kadar , yedeği verilir geldiğinde geri alınır yazıyor.20 Gün içinde gelmesse tamamen yeni verilir yazıyor.. e 20 yi geçmemesi lazım diyor..geçerse mahkemeye veririm :D

    yanlış bilgiye sahip olmayın.
    30 iş günü içerisinde tamir edilemeyen cihazların yerine yenisi verilir ya da para iadesi yapılır.
    gerçi yeni türk ticaret kanunu çıknca bu husus değişiyor mu bilemiyorum.
    yanliş hatirlamiyorsam, 10 iş gününü geçen tamirler için de muadil cihaz isteme hakkınız vardı.
    tekrar geçmiş olsun.
     
    .
  11. caglet
        Like  
     
    .

    User deleted


    sağolun yardımlarınız için şuanda evden çıkıyorum ve samsuna yolluyucam , istanbulun başı kalabalıktır şimdi..
     
    .
  12. border force
        Like  
     
    .

    User deleted


    Neden samsun?

    adresi pm atarmısınız? Yazları samsunda oluyorum TT xoom var garantisi devam, belki işim düşer :)
     
    .
  13. beefytr
        Like  
     
    .

    User deleted


    QUOTE (caglet @ 23/5/2012, 14:27) 
    sağolun yardımlarınız için şuanda evden çıkıyorum ve samsuna yolluyucam , istanbulun başı kalabalıktır şimdi..

    samsun'a yollayınca ne olacağını sanıyorsunuz?
    orada tamir edecek insan olduğunu mu düşünüyorsunuz?
    onlar da cihazı alıp Istanbul'a gonderecektir.
    Ankara'da dahi servise verseniz cihazı Istanbul'a gondereceklerdir.
    kalabalık olup olması mesele değil; cihazı sizden aldıktan sonra yasal süreler içinde tamir edip teslim etmek zorundalar.
     
    .
  14. caglet
        Like  
     
    .

    User deleted


    QUOTE (border force @ 23/5/2012, 13:35) 
    Neden samsun?

    adresi pm atarmısınız? Yazları samsunda oluyorum TT xoom var garantisi devam, belki işim düşer :)

    SAMSUN ADRES : Ulugazi Mahallesi 100.YIL Bulvarı no: 150
    Telefon : 0362 420 01 00

    Ayrıca diğer tüm adreslere garanti belgesinin en arkasından ulaşabilirsiniz.

    NEYSE SAMSUNDAN TEKRAR İSTANBULA YOLLARLARSADA ÖYLE OLSUN SORUN DEĞİL.. AMA MADEM ÖYLE OLACAK NEDEN BİR SÜRÜ TEKNİK SERVİS VAR... AMA SONUÇTA SORUN ÇIKMAZ DEMİ . Hemde garanti belgesinde en fazla 20 gün diyor arkadaşımınki 2.5 ayda geldi
     
    .
  15. border force
        Like  
     
    .

    User deleted


    Tesekkur ederim adres icin :-)
     
    .
19 replies since 21/5/2012, 17:37   2197 views
  Share  
.