-
muammerbr.
User deleted
Öncelikle herkeze iyi forumlar.
Cihazımı 05.03.2013 Günü yurt içi kargo gölcük şubesine verdim ve teleservice ankara şubesine göncerdim cihazımda cm10.1 rom yüklüydü ve servise göndermeden önce stock roma geri döndüm ve Dock,kulaklık,şarj,batarya anlıyacağınız aksesuar ve kutulu bir şekilde gönderim yaptım
Cihazımda cm 10.1 rom yüklü idi servise vermeden önce formda olan stock rom rehberini gerçekleştirdim
cihazımın son durumu
Kargo Giriş Tarihi:2013-07-08
Kayıt Tarihi:2013-07-10
Tamir Bilgisi:Degisim cihazi beklemektedir
Durum:Cihazınız servisimizde değişim cihazı için beklemektedir.
Bu zamana kadar olan süreç çok cabuk işledi yaklaşıl 3 gün içinde değişim kararı çıktı.
Şimdi cıhazımı kutulu bir şekilde gönderdim acaba yeni gelicek olan cihaz kutulu (0) bir şekilde mi gelicek.
Bu zamana kadar süreç çok iyi işledi bundan sonrada hızlı işlermi
Yardımcı olduysam ne mutlu size. -
dude9090.
User deleted
hocam bende değişim cihazı bekliyorum. Az önce mh kavga ettim, 20 iş günü oldu 17.06'dan beri serviste, beklemeniz lazım dedi kadın yani 3 ay sonra da gelse 3 ay bekleyeceğim dedim evet dedi, yasal haklarımız saklıymış...
Benim elimde garanti belgesi yok, şu an bana kullanmalık bir telefon yollamaları gerekmez mi?
Elinde garanti belgesi olan arkadaslar yardımcı olabilirse sevinirim.
Umarım benim kadar beklemezsin.. -
muammerbr.
User deleted
Kullanmalık telefon tamir süresi 10 iş günü geçerse veriliyor
ve artık fatura garanti belgesi yerine geçiyor siz faturayı onlara göndermediyseniz değişim belki bu kadar uzamıştır. -
CemDogu.
User deleted
faturayı bile istemiyorlar.ben geçen ay gittiğim yetkili servise tam donanım gittim.kutu içeriğim paketlerine kadar tamdı.Hatta o güne özel şarj aletindeki sticker'ı bile yapıştırdım.adam aldı kutuyu.şikayetlerimin yazılı olduğu kağıdı aldı.şarj aletimi aldı (ötme yapıyordu). kutu kalabilir dedi.Bataryanın barkodunu ve telefonun arka kapağının altındaki barkodu bilgisayara okutunca herşey görülüyor orda...
fatura matura götürmeyin.Ne arızalıysa o, şarj aleti ve telefon yeterli.. -
dude9090.
User deleted
faturayı yollamadım da siparişi verdik bekliyoruz diyorlar. Pazartesi bir daha ararım. Teşekürler . -
muammerbr.
User deleted
Tleservice'in bu anlayışını çok seviyorum telefona tamir yapmak yerine değişim işlemini her seferinde ver her cihazda daha ön plana çıkartıyor ama .
Nasıl servis anlayışıysa
şöyle ki
-elinizde yani stoklarda yoksa neden değişim kararı veriyorsunuz
-ikincisi nasıl bir firmasınız ki satışını yaptığınız ürünün stoklamasını yapmıyorsunuz
- müşteri temsilcileri de çok duyarsız
Teleservice deseniz beklemeye muhtaçsınız galiba. -
dude9090.
User deleted
yarın tekrar arama yapıcam inş bu sefer sonuca ulaşırım. Aynı şekilde devam ederse bir de motorolaya mail atarım. Sonucu buradan paylaşırım. . -
muammerbr.
User deleted
İyi haberlerini bekliyorz dude . -
muammerbr.
User deleted
Kötü bir haberim var arkadaşım
21. 05. 2013 Kayseri Forum AVM Media Mark'tan Motorola atrix cihaz aldım . Henüz 3 gün geçmeden ekranda ölü pikseller vede mürekkeplenme oldu . 25. 05. 2013' de garanti ye yolladı Media Markt . O günden bugüne cihazım hala değişim cihazı bekliyor . 21 iş günü çoktan geçti .13. 07. 2013 tarihine ulaştık. Yoksa parası için değil bu yaşattıkları için tüketici haklarımı kullanarak yasal işlem başlatacağım . Teleservice gereken hassasiyeti beklemekteyim hala.
Şikayet var sitesinden alınmış. -
dude9090.
User deleted
bende aradım bugün bir şey çıkmadı yine, yedek telefon talep ettim o da stoklarında varsa yollayacaklarmış, faturayı da kaybettim iade için şansımı nasıl zorlayacağım bilmiyorum. . -
muammerbr.
User deleted
Keşke bir nüsna fotokobisinisini alsaydın . Bekliyecez şimdi değilmi başka çaremiz yok 1 senede olsa bekliyecez bukadar sorumsun bir firmayla neden iş yaparız ki anlmadım ... Başka aynı sorunu olan yokmu acaba . -
DirtyMoney.
User deleted
cihazınız geldi mi ? . -
muammerbr.
User deleted
Henüz hiç bir haber yok cihazım geldiğin den bu konu altında hangi süreçleri yaşadığımı anlatacağım
iyi forumlar. -
orkun.
User deleted
motorola atrix kullanıcısı olarak teleservice ile yaşadığım anımı paylaşmak istiyorum.
telefonumun ekranı kırıldı ve maltepe teleservice'e verdim. ankaraya gönderileceğini söylediler. ilk şaşkınlığımı bunu duyduğumda yaşadım. neyse bir hafta sonra 200 lira ücret istendi. böyle bir durum olacağını zaten biliyordum. hemen altunizade garanti bankasına ödedim. çünkü parayı ödemeden işleme başlayamayacaklarını söylediler. 45 gün geçti ve yedek parça beklemekte olduklarını söylediler. bu süreçte tabiki baya gergin telefon konuşmalarımız oldu müşteri hizmetleriyle. o kadar ilgisizler ki karşınızda konuşan kişi sizi rahatlatacak hiçbir şey söylemiyor. adeta sizinle inatlaşıyor. yasal işlem hakkım olduğunu söylediler. ama bu sürecin sancılarıyla uğraşmak istemedim. madem elinizde parça yok neden parasını alıyorsunuz? bir yandan motorola müşteri hizmetlerini arıyorum. kendileri yurtdışında. halime üzüldüler sizin gibi müsterilerimizin mağdur olmasını biz de istemeyiz telservice den çok şikayet geliyor dediler. onlar da durumu takip ettiklerini, dosya oluşturduklarını söylediler. neyse sonunda telefonum geldi. ama bu sefer yine bir şaşkınlık. telefonun speaker grill denilen konuştuğumuz kişinin sesini aldığımız yerdeki kılıf yoktu. orası boştu. bu şekilde ankaradan istanbula yollamışlar. tekrar yeni bir servis kaydı açıldı ve tekrar ankaraya gönderildi. 1 hafta sonra tam olarak eksiksiz teslim aldım. ancak şuanda aradan 6 ay kadar geçti ve ön kamerasına bir sürü toz doldu. ekran değişimini bile düzgün yapmamışlar. anlayacağınız teleservice verdiğim 200 lira karşılığında aldığım hizmet kocaman bir sıfır.
başka bir marka telefonun ekranın değişimi için markanın yetkili servise gittim. telefon modeli eski, mantıken parça bulunması daha zor ama markası daha popüler. 3 gün içinde ücreti cıktı onayımı aldılar ve ekran değiştikten telefonu teslim almaya gittiğimde ücretini ödedim.
burada söylemek istediğim keşke motorolanın tek yetkili servisi teleservice olmasa. amacım motorolayı kötülemek değil, telefonumdan da memnunum, ancak motorola telefonunuz varsa cok iyi bakmak zorundasınız. -
muammerbr.
User deleted
O ön kamerasına toz alma olayıda bende vardı bu kalıplaşmış birşey o zaman birde motorola müşteri hizmetlerine nasıl ulaşıyorsunuz türkiyedeki yetkili birim kalkmıştı sanırsam bunun detayını paylaşırsanız bizde bir başvuralım .