Garanti Süreci Ve işleyeşi HAkkında Bilgilendirme

« Older   Newer »
 
  Share  
.
  1. muammerbr
        Like  
     
    .

    User deleted


    Öncelikle herkeze iyi forumlar.
    Cihazımı 05.03.2013 Günü yurt içi kargo gölcük şubesine verdim ve teleservice ankara şubesine göncerdim cihazımda cm10.1 rom yüklüydü ve servise göndermeden önce stock roma geri döndüm ve Dock,kulaklık,şarj,batarya anlıyacağınız aksesuar ve kutulu bir şekilde gönderim yaptım

    Cihazımda cm 10.1 rom yüklü idi servise vermeden önce formda olan stock rom rehberini gerçekleştirdim


    cihazımın son durumu
    Kargo Giriş Tarihi:2013-07-08
    Kayıt Tarihi:2013-07-10
    Tamir Bilgisi:Degisim cihazi beklemektedir
    Durum:Cihazınız servisimizde değişim cihazı için beklemektedir.

    Bu zamana kadar olan süreç çok cabuk işledi yaklaşıl 3 gün içinde değişim kararı çıktı.

    Şimdi cıhazımı kutulu bir şekilde gönderdim acaba yeni gelicek olan cihaz kutulu (0) bir şekilde mi gelicek.
    Bu zamana kadar süreç çok iyi işledi bundan sonrada hızlı işlermi


    Yardımcı olduysam ne mutlu size
     
    .
  2. dude9090
        Like  
     
    .

    User deleted


    hocam bende değişim cihazı bekliyorum. Az önce mh kavga ettim, 20 iş günü oldu 17.06'dan beri serviste, beklemeniz lazım dedi kadın yani 3 ay sonra da gelse 3 ay bekleyeceğim dedim evet dedi, yasal haklarımız saklıymış...


    Benim elimde garanti belgesi yok, şu an bana kullanmalık bir telefon yollamaları gerekmez mi?

    Elinde garanti belgesi olan arkadaslar yardımcı olabilirse sevinirim.

    Umarım benim kadar beklemezsin.
     
    .
  3. muammerbr
        Like  
     
    .

    User deleted


    Kullanmalık telefon tamir süresi 10 iş günü geçerse veriliyor
    ve artık fatura garanti belgesi yerine geçiyor siz faturayı onlara göndermediyseniz değişim belki bu kadar uzamıştır
     
    .
  4. CemDogu™
        Like  
     
    .

    User deleted


    faturayı bile istemiyorlar.ben geçen ay gittiğim yetkili servise tam donanım gittim.kutu içeriğim paketlerine kadar tamdı.Hatta o güne özel şarj aletindeki sticker'ı bile yapıştırdım.adam aldı kutuyu.şikayetlerimin yazılı olduğu kağıdı aldı.şarj aletimi aldı (ötme yapıyordu). kutu kalabilir dedi.Bataryanın barkodunu ve telefonun arka kapağının altındaki barkodu bilgisayara okutunca herşey görülüyor orda...

    fatura matura götürmeyin.Ne arızalıysa o, şarj aleti ve telefon yeterli.
     
    .
  5. dude9090
        Like  
     
    .

    User deleted


    faturayı yollamadım da siparişi verdik bekliyoruz diyorlar. Pazartesi bir daha ararım. Teşekürler
     
    .
  6. muammerbr
        Like  
     
    .

    User deleted


    Tleservice'in bu anlayışını çok seviyorum telefona tamir yapmak yerine değişim işlemini her seferinde ver her cihazda daha ön plana çıkartıyor ama .
    Nasıl servis anlayışıysa
    şöyle ki
    -elinizde yani stoklarda yoksa neden değişim kararı veriyorsunuz
    -ikincisi nasıl bir firmasınız ki satışını yaptığınız ürünün stoklamasını yapmıyorsunuz
    - müşteri temsilcileri de çok duyarsız

    Teleservice deseniz beklemeye muhtaçsınız galiba
     
    .
  7. dude9090
        Like  
     
    .

    User deleted


    yarın tekrar arama yapıcam inş bu sefer sonuca ulaşırım. Aynı şekilde devam ederse bir de motorolaya mail atarım. Sonucu buradan paylaşırım.
     
    .
  8. muammerbr
        Like  
     
    .

    User deleted


    İyi haberlerini bekliyorz dude
     
    .
  9. muammerbr
        Like  
     
    .

    User deleted


    Kötü bir haberim var arkadaşım
    21. 05. 2013 Kayseri Forum AVM Media Mark'tan Motorola atrix cihaz aldım . Henüz 3 gün geçmeden ekranda ölü pikseller vede mürekkeplenme oldu . 25. 05. 2013' de garanti ye yolladı Media Markt . O günden bugüne cihazım hala değişim cihazı bekliyor . 21 iş günü çoktan geçti .13. 07. 2013 tarihine ulaştık. Yoksa parası için değil bu yaşattıkları için tüketici haklarımı kullanarak yasal işlem başlatacağım . Teleservice gereken hassasiyeti beklemekteyim hala.
    Şikayet var sitesinden alınmış
     
    .
  10. dude9090
        Like  
     
    .

    User deleted


    bende aradım bugün bir şey çıkmadı yine, yedek telefon talep ettim o da stoklarında varsa yollayacaklarmış, faturayı da kaybettim iade için şansımı nasıl zorlayacağım bilmiyorum.
     
    .
  11. muammerbr
        Like  
     
    .

    User deleted


    Keşke bir nüsna fotokobisinisini alsaydın . Bekliyecez şimdi değilmi başka çaremiz yok 1 senede olsa bekliyecez bukadar sorumsun bir firmayla neden iş yaparız ki anlmadım ... Başka aynı sorunu olan yokmu acaba
     
    .
  12. DirtyMoney
        Like  
     
    .

    User deleted


    cihazınız geldi mi ?
     
    .
  13. muammerbr
        Like  
     
    .

    User deleted


    Henüz hiç bir haber yok cihazım geldiğin den bu konu altında hangi süreçleri yaşadığımı anlatacağım



    iyi forumlar
     
    .
  14. orkun
        Like  
     
    .

    User deleted


    motorola atrix kullanıcısı olarak teleservice ile yaşadığım anımı paylaşmak istiyorum.

    telefonumun ekranı kırıldı ve maltepe teleservice'e verdim. ankaraya gönderileceğini söylediler. ilk şaşkınlığımı bunu duyduğumda yaşadım. neyse bir hafta sonra 200 lira ücret istendi. böyle bir durum olacağını zaten biliyordum. hemen altunizade garanti bankasına ödedim. çünkü parayı ödemeden işleme başlayamayacaklarını söylediler. 45 gün geçti ve yedek parça beklemekte olduklarını söylediler. bu süreçte tabiki baya gergin telefon konuşmalarımız oldu müşteri hizmetleriyle. o kadar ilgisizler ki karşınızda konuşan kişi sizi rahatlatacak hiçbir şey söylemiyor. adeta sizinle inatlaşıyor. yasal işlem hakkım olduğunu söylediler. ama bu sürecin sancılarıyla uğraşmak istemedim. madem elinizde parça yok neden parasını alıyorsunuz? bir yandan motorola müşteri hizmetlerini arıyorum. kendileri yurtdışında. halime üzüldüler sizin gibi müsterilerimizin mağdur olmasını biz de istemeyiz telservice den çok şikayet geliyor dediler. onlar da durumu takip ettiklerini, dosya oluşturduklarını söylediler. neyse sonunda telefonum geldi. ama bu sefer yine bir şaşkınlık. telefonun speaker grill denilen konuştuğumuz kişinin sesini aldığımız yerdeki kılıf yoktu. orası boştu. bu şekilde ankaradan istanbula yollamışlar. tekrar yeni bir servis kaydı açıldı ve tekrar ankaraya gönderildi. 1 hafta sonra tam olarak eksiksiz teslim aldım. ancak şuanda aradan 6 ay kadar geçti ve ön kamerasına bir sürü toz doldu. ekran değişimini bile düzgün yapmamışlar. anlayacağınız teleservice verdiğim 200 lira karşılığında aldığım hizmet kocaman bir sıfır.

    başka bir marka telefonun ekranın değişimi için markanın yetkili servise gittim. telefon modeli eski, mantıken parça bulunması daha zor ama markası daha popüler. 3 gün içinde ücreti cıktı onayımı aldılar ve ekran değiştikten telefonu teslim almaya gittiğimde ücretini ödedim.

    burada söylemek istediğim keşke motorolanın tek yetkili servisi teleservice olmasa. amacım motorolayı kötülemek değil, telefonumdan da memnunum, ancak motorola telefonunuz varsa cok iyi bakmak zorundasınız :)
     
    .
  15. muammerbr
        Like  
     
    .

    User deleted


    O ön kamerasına toz alma olayıda bende vardı bu kalıplaşmış birşey o zaman birde motorola müşteri hizmetlerine nasıl ulaşıyorsunuz türkiyedeki yetkili birim kalkmıştı sanırsam bunun detayını paylaşırsanız bizde bir başvuralım
     
    .
19 replies since 11/7/2013, 12:43   835 views
  Share  
.